فروش رام و فایل فلش فارسی گوشی های اندروید

فایل فلش فارسی گوشی های سونی ، سامسونگ ، هوآوی ، اچ تی سی و تبلت های چینی و اصل

فروش رام و فایل فلش فارسی گوشی های اندروید

فایل فلش فارسی گوشی های سونی ، سامسونگ ، هوآوی ، اچ تی سی و تبلت های چینی و اصل

برداشتن قفل گوشی و تبلت ASUS بدون حذف اطلاعات


این روش ۱۰۰ درصد عملی میباشد در صورتی که دستگاه دارای cpu اینتل باشند میتوانید پسورد تمامی دیوایس های ایسوز با CPU InteL را حذف و غیرفعال نمایید! این آنلاکر نیاز فعال سازی USB Debugging و غیره ندارد!.



نظرات  (۱)

با سلام من فابلو خریداری کردم ولی تو نصب Asus Password Remover ارور میده و قبلشم ROOT نصب کردم بازم ارور میده
الآن من چیکار کنم پولم سوخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی